Dag 3: mede mogelijk gemaakt door Bob - Reisverslag uit Brunswick, Australië van Merel - WaarBenJij.nu Dag 3: mede mogelijk gemaakt door Bob - Reisverslag uit Brunswick, Australië van Merel - WaarBenJij.nu

Dag 3: mede mogelijk gemaakt door Bob

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

03 Juli 2015 | Australië, Brunswick

Vandaag best veel gedaan. Eerst de Queen Victoria Market. Altijd leuk, zo'n markt. Helaas niet echt shockerende dingen bij de vlees- en visafdeling. Als vegetariër kan ik daar op de een of andere manier toch stiekem wel van genieten. Eigenlijk was alles bijna hetzelfde als thuis. Wel krankzinnig grote aubergines!
Chinatown daarna. Niet zo bijzonder. Naast markten ben ik ook heel erg gek op parken. Op naar Fitzroy Gardens dus! Heel mooi daar hoor. Ik had de halve dag lekker Bob Dylan opstaan die door mijn koptelefoon allerlei wijze dingen zong. Die houd ik erin. Alles werd er nog toffer van met zo'n krakerige stem en mondharmonica op de achtergrond. "Hangin' around for weeks than I finally found a job" zingt ie. Dat zal bij mij ook wel zo gaan. Ben bezig met bankrekening/bsn enz., enz. Heb zelfs al 4 sollicitaties de deur uit gedaan. Maar het is pas dag 3 dus alles kan nog. Heb wel veel behoefte om de natuur in te gaan merk ik. Wie weet kan ik dat snel gaan regelen..

  • 04 Juli 2015 - 00:10

    Lisa:

    <3

    :)

    xx

  • 16 Juli 2015 - 14:59

    Wendela:

    Leukkkkk zo'n verslagje. Meerrrrrr daarvan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brunswick

Blackbird Down Under

Australië

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2018

Terug naar de start.. af

27 Augustus 2016

Doldwaze tweedaagse

11 Augustus 2016

Nieuwe tropische avonturen

04 Augustus 2016

Afscheid nemen bestaat niet

27 Juli 2016

Langzaam afscheid nemen
Merel

Actief sinds 28 Juni 2015
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 17146

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 21 Augustus 2016

Blackbird Down Under

21 Augustus 2016 - 30 November -0001

Blackbird in Kiwi land

Landen bezocht: