Dag 5: lekker kleien - Reisverslag uit Brunswick, Australië van Merel - WaarBenJij.nu Dag 5: lekker kleien - Reisverslag uit Brunswick, Australië van Merel - WaarBenJij.nu

Dag 5: lekker kleien

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

05 Juli 2015 | Australië, Brunswick

Het is best lastig om je te vermaken als het regent dat het giet dus gister heb ik de hele dag in t zwembad gelegen. Was echt heel fijn!
Vandaag had ik een heel plan maar dat liep heel anders. Ik ging even kijken bij Veg Out Community Gardens. Het klinkt heel hippie en dat was t ook! Ik liep wat rond en toen vroeg een kerel ineens of ik wilde helpen met eten bereiden voor de 30 mensen die aan t werk waren. Uuh.. Ja, tuurlijk. Waarom niet? 5 uur later ging ik er pas weg. Tussendoor heb een een tegeltje gekleid en een jointje gerookt bij een Australian Soccer wedstrijd. Lesje van vandaag: ja zeggen is goed!

• 05 Juli 2015 - 13:37

Mammasan:

Ha meertje, what a nice day!
    Je blijft ook een ouwe hippie

• 06 Juli 2015 - 07:29

:)))))))
    Superleuk Blackbirdie!

• 07 Juli 2015 - 11:29

Maartje:

Wat een onwijs gave tuin!! Wiehoe! En zag indonesie van boven..allleennnn maar rijstvelden!
    Ben benieuwd of ik er nog tussen kan lopen ook! haha
    SUPER fijn dat je je zo vermaakt ;-)

• 07 Juli 2015 - 15:46

Jannie:

Hee babe!

Wow te gek een lekker geupdate blog!

Wat doet deze hippie in casino-achtige contreien?

Ik zit hier omgeven met veel computers, bureaustoelen, RSI-victims, betonnen gebouwen en veel parkeerplaatsen. Allemaal elementen die gevangenschap symboliseren!! GENIET VAN JE VERDIENDE VRIJHEID DUS.

Liefs!

• 16 Juli 2015 - 15:01