Dag 14: all play, no work - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Merel - WaarBenJij.nu Dag 14: all play, no work - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Merel - WaarBenJij.nu

Dag 14: all play, no work

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

15 Juli 2015 | Australië, Melbourne

Weinig te vertellen want nu ik een fijn hostel heb met toffe mensen blijf ik wat meer binnen. Het is deze week ook extra regenachtig hier dus ik maak korte tripjes naar de bios of het zwembad.
Had gister een sollicitatie bij een heel leuk vega restaurant. Er waren veel aanmeldingen dus hopelijk geven ze me een kans. 's Avonds gingen mijn maatje Joe en ik vrijwilligen bij onze favoriete hippietent, Lentil as Anything. Was heel cool. Ik heb in de keuken gestaan en dat beviel heel goed. Lekker groenten hakken en grapjes maken. De koks zijn allemaal Indiaas en maken hele lekkere dingen. Ik werd alleen de hele tijd op m'n vingers gekeken door een gast. Laten sprak hij me aan. Ik vroeg of hij een Australiër was en toen zei hij: "Ik geloof niet in nationaliteiten." O god.. Toen ging het verder over meerdere werelden en dat een versie van zijn lichaam gedeeltelijk hier was en andere delen elders. Nou ja, het gesprek paste wel mooi in het rijtje rare gesprekken sinds ik hier ben. Zo heeft iemand mij al verteld over anale visitatie door aliens, een kunstenaar liet me allemaal vage naaktfoto's zien en een andere man ging ineens met honden praten. Ben benieuwd waar het vandaag over gaat..

  • 16 Juli 2015 - 07:06

    Theo:

    Ha Merel,

    Klinkt goed daaro. Ik snap wel dat als je anaal gevisiteerd bent door aliens je het daar met je honden over wilt hebben en dat nationaliteit dan niet uitmaakt. Niets geks toch?

    Hopelijk krijg je snel werk. Ik blijf je volgen.

    Groetjes,
    Theo

  • 16 Juli 2015 - 14:19

    Bram:

    HAhahahaaa ja, zo maak je wel wat mee !! hou ons op de hoogte !!!!!!!

  • 16 Juli 2015 - 15:41

    Wendela:

    oh dat is heel normaal hoor, ik praat ook altijd met woofers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Blackbird Down Under

Australië

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2018

Terug naar de start.. af

27 Augustus 2016

Doldwaze tweedaagse

11 Augustus 2016

Nieuwe tropische avonturen

04 Augustus 2016

Afscheid nemen bestaat niet

27 Juli 2016

Langzaam afscheid nemen
Merel

Actief sinds 28 Juni 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 17166

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 21 Augustus 2016

Blackbird Down Under

21 Augustus 2016 - 30 November -0001

Blackbird in Kiwi land

Landen bezocht: