Dag 16: Aan de wandel - Reisverslag uit Fitzroy, Australië van Merel - WaarBenJij.nu Dag 16: Aan de wandel - Reisverslag uit Fitzroy, Australië van Merel - WaarBenJij.nu

Dag 16: Aan de wandel

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

17 Juli 2015 | Australië, Fitzroy

Wat een topdag was het gister! Ik ging naar het Yarra Bend Park, een mooi groot park in de buurt van het stadsdeel waar ik zit, Fitzroy. Ik heb uren gelopen, een paar keer verkeerd maar daardoor kwam ik op hele mooie plekken. Ik zag ineens een oever vol met bomen waar honderden vleermuizen in hingen. Er klonken overal hele bizarre vogelgeluiden en overal geritsel, en als kers op de slagroomtaart kwam ik per toeval uit bij een heel mooi oud boothuis. Ik had hem al in mijn reisboek zien staan maar dacht dat het heel ver buiten de stad zou zijn. Nou ja, het was ook wel een uur of twee lopen.
Ik liep gelijk door naar Lentil As Anything om te helpen in de keuken. Geen gekke gesprekken vandaag maar hele leuke. Ik ontmoette een hele toffe Japanse meid die ook ongeveer hetzelfde meemaakt als ik nu. Ze is net ingecheckt in het hostel waar ik zit.
Verder laat ik de teugels financieel gezien ietsje vieren want soms wil je gewoon even een lekker biertje drinken of wat lekkers eten. Over een maand is het lekkerder weer en komen er meer banen vrij, maar ik ga tot die tijd niet meer Aldi crackers eten en kraanwater drinken. Moet wel leuk blijven! En morgen (zaterdag) ga ik eindelijk weer eens stappen!!!!!!!! ZIN IN!

p.s: Ik krijg m'n blog niet gekoppeld aan mijn Facebook hier.. Een Italiaanse gast heeft de computer helemaal verstoord.

• 17 Juli 2015 - 08:55

Bram:

HA Mereltje, zit je het "the nunnery" hostel op Nicholson St??? ziet er wel chique uit !

• 17 Juli 2015 - 10:10

Donna:

Wow die vleermuizen zo gaaf ! xx

• 17 Juli 2015 - 10:56

Hanneke:

Hoi Meer,
    Ik heb net je blog ontdekt en ga alles van je lezen. Ben zo benieuwd hoe het met je gaat daar!! Heel veel liefs, een knuffel en kusje van mij. Han.

• 17 Juli 2015 - 17:47

Mammasita:

Hoi meertje,

dat ziet er goed uit, vooral die vleermuizen zijn te gek.
    Lekker wandelingetje gemaakt en groot gelijk dat je jezelf wat meer gaat verwennen.
    Veel plezier met het stappen.
    x