The Great Ocean Road - Reisverslag uit Fitzroy, Australië van Merel - WaarBenJij.nu The Great Ocean Road - Reisverslag uit Fitzroy, Australië van Merel - WaarBenJij.nu

The Great Ocean Road

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

20 Juli 2015 | Australië, Fitzroy

Vandaag ging ik mee met de Great Ocean Road Tour. Een geweldig cadeau van mijn familie. Het is vooral slecht weer geweest hier maar vandaag was de mooiste dag in tijden.
We zagen 's ochtends kangoeroes, 's middags koala's en een eeuwen oud regenwoud en tot slot de 12 Apostelen. Tussendoor de mooiste uitzichten op baaien en de oceaan. Ik heb er geen woorden voor maar wel foto's. Al is de realiteit nog veel mooier.

Ontzettend bedankt, lieve familie, ik heb een onvergetelijke dag gehad.

• 20 Juli 2015 - 22:33

Rmammasita:

Bjoetiful! Wat prachtig die zee vanaf de hoogte. Geen walvissen?

• 21 Juli 2015 - 10:56

Ingrid:

Woww wat cool dat je gegaan bent.
    En supermooie foto's, hele mooie tocht :)
    Ben blij dat je je zo vermaakt-

• 16 Augustus 2015 - 16:26

Nelleke:

sjezus wat mooi daar mereltje! superleuk om te lezen :)
    En inderdaad niet alleen droge Aldi-crackers eten hoor, op een been kun je niet lopen zeggen ze in Brabant ;)