Walvisseizoen - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van Merel - WaarBenJij.nu Walvisseizoen - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van Merel - WaarBenJij.nu

Walvisseizoen

Door: M

Blijf op de hoogte en volg Merel

17 Juli 2016 | Australië, Warrnambool

Nog steeds in Warrnambool! Nog steeds geen antwoord op m'n visum. Momenteel op een overbruggingsvisum. Er verandert niks aan m'n dagelijks leven dus dat is top! Als ze me eruit kicken krijg ik nog 28 dagen om te vertrekken dus dat is ook top.
Ik ben al bijna een halfjaar in Warrni dus ik vind het tijd voor wat nieuws. 5 augustus ga ik met m'n huisgenoot naar Noosa, aan de Oostkust. Als ik daar eenmaal zit zal ik daar een tijdje wonen/werken als ik in Australië mag blijven en anders ga ik vanuit daar naar NZ. Heel veel zin in!
De afgelopen weken stonden helemaal in het teken van walvissen. Het seizoen dat ze even blijven hangen in deze regio is begonnen. Ik ben er elke dag mee bezig. Lees elke morgen alle updates op minstens 8 verschillende websites. Ik rij van hot naar her elk vrij moment dat ik heb maar ik had tot gister weinig succes. Gister ging ik eens naar Port Fairy en daar zag ik ze hoor. Geweldig! Het moment waar ik al jaren over droom. Ik sprak met een stel en die waren ook helemaal in de zevende hemel. "This is the best day of our lives!" vonden we allemaal. Kan nog steeds amper geloven dat ik ze heb gezien. Dat was nummer 1 op m'n bucketlist. Wat zal ik nu eens doen? :)

• 17 Juli 2016 - 12:42

Marjo:

A Meertje, wat geweldig! Je hebt ze nu echt gezien. Een moment om nooit meer te vergeten.