Langzaam afscheid nemen - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van Merel - WaarBenJij.nu Langzaam afscheid nemen - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van Merel - WaarBenJij.nu

Langzaam afscheid nemen

Door: M

Blijf op de hoogte en volg Merel

27 Juli 2016 | Australië, Warrnambool

Zo langzamerhand komt het besef dat ik mijn vertrouwde warme nest zal gaan verlaten. Ik heb zin in een nieuw avontuur en vooral ook in de zon maar toch vind ik het moeilijk om afscheid te nemen. Ik heb het zo fijn hier maar mid augustus zou mijn wettelijk toegestane termijn om te werken bij the Pavilion aflopen en zou ik een nieuw baantje moeten zoeken. Het zou hoe dan ook toch anders worden. En het mooie is dat ik sowieso terug kom.
Na Noosa ga ik naar Cairns en vanuit daar wil ik naar het tropisch regenwoud de Daintree. Ik heb al een soort van geregeld dat ik in een heel vet hostel, middenin het regenwoud, mag werken voor accommodatie en eten.
Mijn auto heb ik met pijn in m'n hart verkocht gister. Nu is het echt. Ik ga weg.

Maar kom snel weer terug, Warrnambool!

• 27 Juli 2016 - 19:34

Lisa:

puppy! heb je nou je visum gekregen dan? snap er niks van!
    sterkte met afscheid nemen <3
    en superfijn dat er nieuwe avonturen om de hoek zijn :)

ok wafjoebaibai