Afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van Merel - WaarBenJij.nu Afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van Merel - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen bestaat niet

Door: M

Blijf op de hoogte en volg Merel

04 Augustus 2016 | Australië, Warrnambool

Ik heb een intense paar weken achter de rug. Mocht je je afvragen waarom ik laat reageer op berichtjes of kortaf, het is omdat mijn hersenen (en hart) overuren maken.
Vrijdag de 29e kreeg ik de gevreesde mail. Ondanks mijn smeekbede is mijn tweedejaars visum nu officieel afgekeurd. Ik heb gehuild, gevloekt, geprobeerd te accepteren en ben vandaag zelfs naar een advocaat geweest. Ik heb het gevoel dat ik mijn plek op de aarde heb gevonden en daarom kan ik niet accepteren dat ik hem moet achter laten. De advocaat heeft me wat opties gegeven. Het komt erop neer dat de weg duur en moeizaam wordt maar ik zal een manier vinden om hier te mogen blijven. Dit kan niet het einde zijn.
Morgenvroeg vlieg ik naar Noosa en daarna naar Cairns en 25 augustus moet ik naar Nieuw Zeeland vliegen. Ik zal daar een tijdje werken en wonen en proberen een manier te vinden om terug naar Australië te kunnen.
Het is echt niet dat ik niet naar NZ wil, juist wel. Het is dat ik niet weg wil uit Australië.
Ik houd jullie wederom op de hoogte van de ontwikkelingen. Eerst even vakantie.

• 04 Augustus 2016 - 11:33

Mamasita:

Ha Meertje, alles heeft een reden.
    Als je er zoveel moeite voor moet doen wordt het je extra dierbaar.
    Het is al heel fijn als je weet wat je wilt.
    En er is altijd een weg is om je doel te bereiken.
    Xxx

• 04 Augustus 2016 - 17:00

Coby:

O lieverd ik lees nu je bericht. Wij zijn op vakantie in het Sauerland in Duitksland. Ik heb even ook een traantje gelaten om jouw verdriet. Je denkt je stek gevonden te hebben en nu gaat het helemaal anders. Lieverd we houden allemaal zoveel van je en hopen zo dat je zo gelukkig wordt. Toch denk ik dat het je allemaal wel gaat lukken. Blijf jezelf heel veel liefs en mijn gedachten zijn bij jou. Dikke kus coby

• 04 Augustus 2016 - 21:04

Lisa:

Liefde lieve pup! Sterkte tijdens de emotionele momenten en geniet van de komende weken. Ben ervan overtuigd dat je het in NZ ook heerlijk gaat hebben. En daarna weer heerlijk als je weer naar aussie mag. Wordt allemaal alleen maar heerlijk pup <3 xx