Acclimatiseren - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Merel - WaarBenJij.nu Acclimatiseren - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Merel - WaarBenJij.nu

Acclimatiseren

Door: M

Blijf op de hoogte en volg Merel

18 Oktober 2016 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hoi allemaal!

Even weer een update. Ik ben inmiddels alweer bijna 2 maanden in Wellington. Ik woon al ongeveer anderhalve maand in een heel leuk huis op Webb street 93. Ik woon met allemaal Britten en 1 Amerikaanse. De samenstelling verandert nog wel eens want er zijn wat meiden op reis. Nu zit ik met bijna allemaal jongens. Het huis is een stuk rommeliger maar wel heel gezellig. Elke avond zit iedereen in de huiskamer met een biertje.
Ik heb ook een baantje in een koffiezaakje/bakkerij. Het is een klein, knus zaakje. Mijn collega's zijn hele aardige jongens en m'n baas is een hele leuke meid waar ik het heel goed mee kan vinden. Alles loopt gesmeerd.
Onlangs ben ik op een roadtrip door het Noordeiland geweest. We hebben de westkust, het uiterste Noorden en een stukje oostkust verkend. NZ is echt prachtig. Hoe noordelijker we gingen hoe tropischer het werd. Heel fijn om even de stad uit te zijn en met eigen ogen te zien waarom mensen zo lyrisch zijn over dit land.
Nieuw Zeelanders zijn hele vriendelijke mensen. Tijdens onze roadtrip hebben we ook hele grappige gesprekken gehad.
Wellington is echt een heerlijke, gezellige stad. De zomer komt eraan en ik kan niet wachten tot ik na m'n werk de zee in kan duiken.

• 18 Oktober 2016 - 22:56

Mamnasita:

Nog even geduld en dan zit je straks in het zonnetje!