Einde hoofdstuk 2 - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Merel - WaarBenJij.nu Einde hoofdstuk 2 - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Merel - WaarBenJij.nu

Einde hoofdstuk 2

Door: M

Blijf op de hoogte en volg Merel

17 Augustus 2017 | Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

En het is weer aangebroken.. Het einde van het tweede hoofdstuk. Na mijn working holiday visum voor Australië is nu ook die voor Nieuw-Zeeland ten einde gekomen. Dat betekent dat er al meer dan twee jaar voorbij is. Ik kan het nog even niet aan om afscheid te nemen dus ik vlieg zaterdag naar Melbourne en dan de 13e van september weer terug naar NZ maar dan naar het Zuidereiland. Daar ben ik nog niet geweest en dat kan natuurlijk niet.
Nooit gedacht dat ik nog een keer verliefd kon worden op een land na Australië. Mijn hart lag voor altijd in daar, dacht ik. Het eerste halfjaar in Wellington voelde dat ook nog zo maar sinds ik in Mount Maunganui ben is het echt dik aan met NZ. Wat een geluksvogel ben ik dat dat gevoel nog een keer heb gekregen. Ik heb 3 landen op de wereld waar mensen zijn waar ik van houd en waar een stukje van mijn hart ligt. (Ja, ik reken Nederland er ook nog bij (-:)
Ik vind het wel moeilijk om te gaan maar ik heb tegelijk ook zo'n zin om mijn vrienden in Melbourne en Warrnambool weer te zien. Bovendien heb ik beloofd om in november weer terug te zijn in de Mount dus het afscheid valt nog niet te zwaar. 13 December loopt mijn toeristenvisum voor NZ af en dan zal ik moeten beslissen of ik terug ga naar Nederland of het nog even uitstel.

  • 19 Augustus 2017 - 11:36

    Mammasita:

    Ha Meertje,

    Al meer dan 2 jaar onderweg op het zuidelijk halfrond,
    wie had dat kunnen vermoeden toen je vertrok.
    Het duurt natuurlijk nog even, maar kan niet wachten tot ik je weer eens echt kan zien en vasthouden,
    tot die tijd hoop ik dat je met volle teugen geniet van je tijd daar.
    Dikke kus van je mammie

  • 19 Augustus 2017 - 11:37

    Mammasita:

    nog vergeten; een hele dikke kus van je pappie! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Blackbird in Kiwi land

Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2018

Laatste maand in NZ

26 Oktober 2017

Het magische Zuiden Deel 2

26 Oktober 2017

Het magische Zuiden Deel 1

17 Augustus 2017

Einde hoofdstuk 2

24 Juli 2017

Filmpje
Merel

Actief sinds 28 Juni 2015
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 17159

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 21 Augustus 2016

Blackbird Down Under

21 Augustus 2016 - 30 November -0001

Blackbird in Kiwi land

Landen bezocht: