The Build-up - Reisverslag uit Darwin, Australië van Merel - WaarBenJij.nu The Build-up - Reisverslag uit Darwin, Australië van Merel - WaarBenJij.nu

The Build-up

Door: M

Blijf op de hoogte en volg Merel

25 Oktober 2015 | Australië, Darwin

Het is alweer even geleden dat ik iets schreef maar dat is omdat het leven hier in Darwin een beetje z'n gangetje ging.
We (Irene en ik) zijn ondertussen al 3 weken geleden verhuisd naar een heel leuk huis. De mensen hier zijn heel leuk en de huisbaas is het tegenovergestelde van die psychopaat van een Damien. Het werk kabbelt ook lekker door. Het wordt steeds warmer en dus ook vochtiger. Het soort weer waarbij je de douche uit stapt en gelijk weer nat bent van het zweet. Ze noemen dat hier de Build-up, de tijd tussen het droog- en het natseizoen. Eigenlijk is die Build-up wel een beetje symbolisch. Ik beschouw de tijd hier als een soort tussenfase. Even (financieel) op adem komen om daarna weer door te gaan naar een nieuw avontuur. In de praktijk is het een aaneenschakeling van werken, zuipen, kater uitslapen en opnieuw. Geld gaat veel te hard. Maar je moet ook lol maken en dat doe ik zeker.
Maar het is tijd voor iets nieuws. Ik wil weer wat meer verdieping. Ik ga de eerste week van november met 3 anderen naar Cairns rijden. Ik heb 2 van de 3, een Duits/Frans stel, al ontmoet en die zijn heel leuk. Boven Cairns is een tropisch regenwoud, de Daintree, en daar wil ik proberen een baantje te vinden. Eind december komt Iris naar Sydney dus tot dan heb ik de tijd om de oostkust te verkennen. Weer een nieuwe kant van Australië, beachlife. Ik kan ook niet wachten om te zwemmen in de zee.

  • 26 Oktober 2015 - 20:15

    Lisa:

    Fijn van je nieuwe huisje zeg! <3
    Niet vergeten met toenemende hitte ook overdag steeds een beetje meer water te drinken goed? (^.~)

    Wafjoe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Blackbird Down Under

Australië

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2018

Terug naar de start.. af

27 Augustus 2016

Doldwaze tweedaagse

11 Augustus 2016

Nieuwe tropische avonturen

04 Augustus 2016

Afscheid nemen bestaat niet

27 Juli 2016

Langzaam afscheid nemen
Merel

Actief sinds 28 Juni 2015
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 17268

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 21 Augustus 2016

Blackbird Down Under

21 Augustus 2016 - 30 November -0001

Blackbird in Kiwi land

Landen bezocht: