Visumverdriet - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van Merel - WaarBenJij.nu Visumverdriet - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van Merel - WaarBenJij.nu

Visumverdriet

Door: M

Blijf op de hoogte en volg Merel

08 Mei 2016 | Australië, Warrnambool

Het antwoord is vrijdag eindelijk gekomen maar niet het antwoord wat ik hoopte. Ze keuren het werk wat ik in Darwin heb gedaan niet goed. Ik heb heel veel nagedacht over alle mogelijke opties dus ik kwam gelukkig redelijk snel over deze klap heen. Alleen doet het echt pijn dat ik m'n leventje dat ik hier heb opgebouwd over 7 weken moet verlaten.
Ik zou nu als de sodemieter nog 37 dagen farmwork er doorheen kunnen rammen. Het probleem is alleen dat mijn energie een beetje op is en zelfs al was dat niet zo dan is het vinden van een farmjob heel moeilijk. Andere optie is een jaar naar Nieuw-Zeeland op hetzelfde soort visum. Probleem zou kunnen zijn dat het vinden van werk daar veel lastiger is en het leven is duurder. Het is natuurlijk wel een heel mooi land en misschien vind ik het zelfs leuker dan Australië. Andere optie is om even het land uit te gaan en op een toeristenvisum terug te komen en dan bijvoorbeeld vrijwilligerswerk te doen en zo geld besparen en toch nog mooie dingen zien. Of ik zou gewoon naar Azië kunnen gaan en daar m'n belastinggeld uit Australië lekker opmaken aan cocktails en dagtripjes. De allerlaatste optie is terug naar Nederland. Het probleem is alleen dat ik daar nou nog ff niet klaar voor ben..

  • 08 Mei 2016 - 09:13

    Coby:

    Lieve Merel, wat een tegenvaller is dit voor je!! Ik denk dat je vader en moeder een gat in de lucht springen wanneer ze jou weer zien.
    Sterkte met het maken van een juiste keuze. Liefs Coby

  • 08 Mei 2016 - 09:57

    Lisa:

    Superbalen voor je puppy. Ik hoop dat je iig dubbel en dwars van je laatste 7 weken zal kunnen genieten!

    Wafjoe xx

  • 08 Mei 2016 - 12:56

    Janneke:

    Lievie, superbalen!

    Maar ik geloof dat de alternatieven je ook SUPERveel gaan brengen <3 <3 <3

    Go4it, girl! Volg je hartsie!
    xxx

  • 16 Mei 2016 - 21:09

    Ingrid:

    Awww Merel toch! Wat superstom dat je niet mag blijven.
    Dat maakt het net weer even wat moeilijker allemaal.
    Ik weet zeker dat je een oplossing gaat vinden!
    Niet opgeven hè. Ik denk aan je meissie xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Warrnambool

Blackbird Down Under

Australië

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2018

Terug naar de start.. af

27 Augustus 2016

Doldwaze tweedaagse

11 Augustus 2016

Nieuwe tropische avonturen

04 Augustus 2016

Afscheid nemen bestaat niet

27 Juli 2016

Langzaam afscheid nemen
Merel

Actief sinds 28 Juni 2015
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 17119

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 21 Augustus 2016

Blackbird Down Under

21 Augustus 2016 - 30 November -0001

Blackbird in Kiwi land

Landen bezocht: