All is Welly - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Merel - WaarBenJij.nu All is Welly - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Merel - WaarBenJij.nu

All is Welly

Door: M

Blijf op de hoogte en volg Merel

06 September 2016 | Nieuw Zeeland, Wellington

Derde week in Wellington. Ik typ dit vanuit m'n bedje in m'n superleuke huisje op de heuvel. In de andere kamers slapen 6 fantastische mensen waar ik de komende maanden vele biertjes mee mag drinken en fijne gesprekken mee mag voeren, maar vooral heel veel mee mag lachen. Ze zijn op één na allemaal Brits dus daar ga je al, lachen geblazen!
Nog geen baantje maar na m'n banenjacht vandaag heb ik er vertrouwen in dat t niet lang meer duurt.
Wellington is nog steeds een geweldige stad. Ik vul m'n (nu nog lege) dagen met museumbezoekjes, wandeltochten, veel koffie drinken in één van de vele knusse, heerlijke cafeetjes. De Wellingtonians hebben echt een goede smaak. Heel veel cafés hebben zo'n huiskamergevoel maar dan enigszins gestileerd. Goeie muziek overal. Heel veel goed eten. Ik moet echt snel gaan werken want anders word ik arm en dik.
Alle museums zijn overigens gratis. En het zijn echt de beste exposities die ik in jaren heb gezien.
Begin eindelijk een beetje in het heden te leven en Australië te zien als een prachtige tijd, maar zonder die extreme heimwee die ik tot kort had. All is well in Welly. :)

  • 06 September 2016 - 21:24

    Mammasita:

    Ha Meertje, ben blij dat je weer een goed gevoel krijgt. Kiwi land is je goed gezind! Maar ja, wie kan die smile nou weerstaan. Xxx

  • 09 September 2016 - 22:22

    Annemarie Wolferink:

    Hoi Merel,

    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Dat accent van die Kiwi's is wel bar, niet? Soms doet het pijn aan je oren. Zo'n kwart eeuw geleden nog op een voorlichtingsavond voor toekomstige emigranten aangehoord, dus een heel klein beetje jaloers ben ik wel.

    Veel plezier in het land van LOTR en een leuke dag gewenst (al is die inmiddels al voorbij geloof ik)

    Liefs, Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Blackbird in Kiwi land

Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2018

Laatste maand in NZ

26 Oktober 2017

Het magische Zuiden Deel 2

26 Oktober 2017

Het magische Zuiden Deel 1

17 Augustus 2017

Einde hoofdstuk 2

24 Juli 2017

Filmpje
Merel

Actief sinds 28 Juni 2015
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 17170

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 21 Augustus 2016

Blackbird Down Under

21 Augustus 2016 - 30 November -0001

Blackbird in Kiwi land

Landen bezocht: